lördag 3 september 2011

Vardag igen!


Då har vardagen infunnit sig, Noah har börjat tvåan och Millah går sista året på förskolan.
Leoh och jag njuter så mycket vi kan av de fina sensommardagarna och försöker att inte ha så mycket inplanerat för då går dagarna så fort. I veckan har jag dock varit på mitt jobb och visat upp lilla guldklimpen och bjudit på fika, väldigt uppskattat!





I går tryckte vi Leohs hand och fot till en liten tavla, hoppas det blir bra! :) Det blir ett fint minne och syskonen har likadana. De är verkligen inte stora.



Annars funkar allt bra med lilleman, han äter och sen sover han tre timmar så jag hinner både vila och greja under dagen. På kvällen är han dock lite mer snuttig och har svårt att somna. Ibland får han lite ersättning när jag är för trött för att amma mer och då blir han nöjd och somnar till slut. Han har faktiskt börjat sova i sin egen säng på natten, förut låg han i vår säng och det var inte lönt att lägga honom i spjälsängen. Så här har vi det nu, men det hinner att ändra sig många gånger!

Soliga kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar