lördag 16 juni 2012

Välbehövligt!!!


Goddagens!

Tog mig en tur till Kalmar idag för att göra något välbehövligt...kändes
väldigt märkligt att åka alldeles ensam i bilen och några gånger på de fyra milen
 fick jag känslan av att jag glömt något...barnen!

De senaste månaderna har jag varit ensam med barnen i veckorna medans M
jobbat borta, vilket betyder att barnen och jag liksom hänger ihop jämt och
 hela tiden, inte undra på känslan av att ha glömt något.

Det var i alla fall väldigt skönt och nödvändigt att ta denna lilla tripp ensam
eftersom jag varit på Change och inhandlat både bikini och två bh...tur att de ger så bra hjälp med storlekar och att springa och hämta fler modeller...efter lite mer än en timme var jag båda utmattad, hungrig och kissignödig,

Efter 3:e barnet var det dags att ge bubbisarna lite kärlek och glamour igen ;)

Önskar er en härlig lördagskväll goa bloggare!

Kram Caroline


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar