tisdag 5 juli 2011

Födelsedagsfirande

Igår firade jag födelsedag :)
Lilltjejan kom in på morgonen och upplyste mig om att jag inte fick vakna än för hon och hennes storebror skulle göra en sak först. Jag fick snällt ligga kvar i sängen och vänta. Efter en stund blev jag uppvaktad med skönsång och fina teckningar, de är bara för ljuvliga :)
Efter frukost blev det bak i långa banor, det passade utmärkt för hos oss var det gråmulet hela dagen, vilket är ovanligt på min dag jag brukar alltid ha sol. Vi bakade tårta, kärleksmums och muffins, eller rättare sagt jag bakade och barnen åt mest smet ;)
På kvällen åkte vi till ett rökeri alldeles invid havet med mina föräldrar och svärfar, där jag blev bjuden på mat och under tiden vi satt där och njöt kom solen fram, det blev blå himmel och alldeles stilla.
















 











Efter den goda maten åkte vi hem till oss och klämde i oss lite jordgubbstårta, ett måste på min födelsedag och så fick jag öppna paket :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar