onsdag 7 september 2011

Härliga sensommar

I söndags tog barnen och jag en underbar promenad i solen längs vattnet. Det bara dingnar av frukt och rönnbär (undrar om det blir mycket snö till vintern) överallt så jag var bara tvungen att plocka med mig lite hem .




Resultatet blev en krans á la sensommar

Kransen består av en stomme av tidningspapper, rönnbär, mossa, vildäpplen, ljung, alekottar och kärleksört.



Kransen pryder vår ytterdörr riktigt vackert ;)


Det var så roligt att jag dagen efter gladde en vän och min mamma med varsin krans också, riktigt nice! :)

Soppan står och puttrar på spisen och barnen väntar på att få gå iväg på sin gympa :)
När dem är där ska jag passa på att lägga mig på soffan och läsa nya mama för det har jag inte hunnit idag för jag har passat på att putsa fönster när det ändå har regnat.

Onsdagskramar Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar