fredag 21 oktober 2011

Snabbshopping!

Jisses vad jag är bra på att snabbshoppa! Igår när Noah var i skolan och Millah på förskolan passade Leoh och jag på att åka till Kalmar för att köpa honom en matstol på Ikea, vi hann dock lite till: först Hemtex för att köpa världens finaste påslakan till spjälsängen, sen till Ikea för matstolsinköp och lite annat smått och gott, vidare till Media Markt för att inhandla en ny laptop (med photoshop dessutom :)). In på Modehuset för lite provning och klädköp till mig. Dags att åka hem, men var också tvungen att tanka och handla mat innan jag skulle hämta Millah kl 14! Inte gick det då åt mindre pengar för att det gick i ett rasande tempo! Hann faktiskt slänga i mig en korv på Ikea, men när jag kom hem var jag grymt törstig för dricka hade jag glömt göra under hela dagen.
Ingen direkt mysshopping, men ibland har nöden ingen lag ;)

Här provar Leoh sin nya stol och gosedjur, båda mycket populära :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar