torsdag 8 december 2011

Snö ute, snö inne :)

Idag när jag lämnade Millah på förskolan kom det lite snö, eller det fnykte mest. Direkt flög julkänslobarometern upp i topp och jag rök hem och plockade in julenen jag köpte i söndags. Förr om åren har vi alltid haft en riktig enbuske inne, men på de senaste åren har det varit svårt att hitta fina i skogen (i vår skog) så då har vi köpt en julen i stället och det funkar ju!

Det kom ju faktskt lite snö här om dagen, den ligger tyvärr inte kvar nu, men då blev jag lite inspirerad och virkade dessa små skönheter.
Mönstret har jag hittat här hos Fru Albertssons.

Visst är de söta!
Fina att pryda julgranen, tallriset eller julenen med :)

Idag har jag också suttit vid datorn och beställt lite julklappar till ljudet av julmusik såå mysigt och rofyllt.

Noah har bett om att få hämta syrran idag, snart kommer de hem och då blir det bak, julpyssel och så ska de få klä julenen, vilken julig eftermiddag vi ska ha :)

Nu är det bäst att jag väcker Leoh, han har sovit ute i vagnen sen kl 11, den sömntutan!

Ikväll ska jag på julbord med tjejkompisar, det blir mysigt!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar