onsdag 22 februari 2012

Periodare!

Ja man kan säga att jag är en riktig periodare! Jag älskar att pyssla och har för det mesta ett projekt på gång. Lusten och skapandet går i vågor, periodvis är det virkning för hela slanten, eller syr jag, bakar, målar, fotar...


Förra helgen drog jag fram symaskinen för att sy kuddfodral till soffan av de fina kökshanddukarna jag hittade på Hemtex. Riktigt nöjd faktiskt!

Passar riktigt bra här!

När maskinen ändå står framme blir det lätt något mer sytt...

Ny gardin till Millah i det söta tyget från Ikea...

och nya kuddfodral.

Idag åkte symaskinen tillbaka in i sin väska och det var rätt skönt att få bort den från köksbordet där jag sitter och syr i brist på "ateljé", men snart blir vi ju med kontor/aleljé och då gör det inget om den står framme ett tag. :)

Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar