tisdag 13 mars 2012

Alltid lika kul med paket!

Ja eller hur, visst är det kul med paket, inte lika roligt för plånboken dock om det "råkar" bli många på en gång, men ibland bara måste man :)

Jag letade runt lite på nätet efter någon som syr upp barnkläder och fann Tullipan.
Hur kul är det inte att själv få designa sina barns kläder utifrån fina tyger och kantband.

Här är resultatet, är supernöjd. Så fina kläder till bra pris och det bästa av allt: jag har själv fått bestämma hur de skulle se ut :)
Ääälskar moln!


Fina ungar i fina nya vårmössor


Kram Caroline*





 


4 kommentarer:

  1. Va fint och va roligt! Det måste jag kolla upp! Älskar bodyn med fordon på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med unika kläder som inte alla andra barn har. Leoh har haft fordonsbody idag, den är så fin på :)

      Radera
    2. Superkul! Sitter och tittar nu, vilka stl tog du på mössorna? Tycker sånt är så svårt. Sen tänkte jag nog höra med henne om hon kan sy i större stl också så att Clara kan få nån tröja/klänning i samma tyg /som Anton. Brukar inte köpa så men tänkte att det kunde vara kul. Jag ska väl på nått Me and I party snart men jag tyckte det här var roligare!

      Radera
    3. Roligt att syskonmatcha på några plagg i alla fall :)
      Jag valde storlek 42/44 i Leohs mössa, han är snart 8 månader och 50/52 i Millahs, hon är 6 år i sommar och har litet huvud. Båda mössorna sitter perfekt. Man vill ju att mössor ska sitta rätt tajt så de inte åker upp och snurrar sig. De här mössorna är liksom dubbla i tyget och töjer sig lite grann. Mät dina barns huvud och se på ett ungefär vilken storlek det blir.
      Lycka till, Kram

      Radera