torsdag 15 mars 2012

Årlig utflykt med barnen

Idag är det mulet och ruggigt, vilket gör mig extra glad att jag fångade dagen igår och var ute och fixade i trädgården och tog med barnen på vår årliga utflykt till vårt trolska blåsippeställe. När jag var liten tog min mamma med mig och mina syskon hit så det är lite av ett favvoställe.

Fikakorgen var självfallet med

Här ligger fullt med gamla ekstockar som barnen älskar att hoppa på. De lekte hinderbana och jag fick räkna hur många sekunder det tog.

Mina tre juveler

Minstingen var lite nyfiken på vad som fanns i korgen



Det hade kommit upp lite blåsippor bland löven, ja jag vet att de är fridlysta, men Millah hade lite svårt att hålla sig.
Är de inte underbara så säg!

Lite längre fram är kullarna här inbäddade i ett täcke av vitsippor, så vi återvänder gladeligen om ett tag igen :)


Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar