tisdag 27 mars 2012

Berg- och dalbana!

I bland går livet och känslorna upp och ner precis som en berg- och dalbana.

I går kväll kom någonting över mig och allting blev bara såå jobbigt plötsligt.
Kanske var det för att det var zumbakväll och jag inte hade någon möjlighet att gå. Leoh ville inte somna, de andra barnen skulle i säng och jag var så trött.

 Jag känner att jag som person får stå tillbaka mycket nu i och med utbygget. Jag är alltid ensam med barnen och får inte mycket tid för mig själv.
Jag har lite dubbla känslor över livet och vardagen. Jag vill att utbygget ska bli färdigt och då måste ju M vara där ute och jobba, samtidigt som jag vill ha och behöver egen tid till att gå på zumba eller en promenad, åka till stan eller bara lägga mig och vila.
Ibland är det svårt att få ihop det!

M sliter både på jobbet och hemma och jag är så tacksam för jobbet han lägger ner på huset, det blir så bra och snart är det klart och då kan vi göra saker tillsammans :)

Tur att man vaknar upp till ett par pigga ögon och rosiga kinder, man fylls av kärlek och livet är genast på topp igen :))
♥ ♥ ♥


Idag passade jag faktiskt på att vila en stund medan resten av familjen åt kvällsmat. Inte så roligt kanske, men ett sätt att få liiite egen tid och vila. 

Kram Caroline



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar