fredag 30 mars 2012

Conversen good to go!

Så var de klara, de beställda conversen i marsipan.



Är mycket nöjd med resultatet, de är bedårande söta!

Det är mycket pill eftersom jag gör allt för hand, annars vet jag att det finns en mall i plast så man kan stansa ut delarna.

Jag älskar pyssel och vill att det ska bli perfekt in i minsta detalj, så detta passar mig perfekt :)

I morgon ska de pryda en doptårta, hoppas de får mycket beröm ;)

Idag har Millah och jag varit ute och planterat lite vårblommor och satt upp påskfjädrar i en buske. 
Det var skönt att komma in igen för det blåser isiga vindar. Hoppas bara att blommorna överlever för det kan tydligen bli kallt.

Snart kommer M hem med vår nya husvagn. Barnen klättrar snart ur sina skinn för de är så nyfikna och spända på hur den ser ut och var de ska sova.
Vi har köpt en Hobby 560 med tre våningsängar så alla barnen får varsin egen.

Ha en underbar fredag!

Kram Caroline*


1 kommentar:

  1. hihi.......de va inte såååå stora :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera