måndag 16 april 2012

Nya vårkläder!

Jag tillhör dem som gillar att shoppa!
Det blir mest kläder, men även lite annat
smått och gott :)

Så här till våren och stundande sommar behöver barnen lite nya kläder, inte mig emot och vill man absolut ha vissa plagg gäller det att handla i tid innan de tar slut.

Här kommer några collage med kläder som barnen ska strutta omkring i, i år.
Vissa plagg i garderoben kan de faktiskt ha sen förra säsongen, vilket är tacksamt :)

Till Millah


Till Noah

Till Leoh

Inköpsställen H&M, Lindex, KappAhl och Cubus, förutom Conversen då.

Tro nu för guds skull inte att jag har köpt allt på en gång för det har jag inte gjort.
 Det tål inte en mammaledigs plånbok, i alla fall inte min.
Jag älskar rabattkuponger och passar på att handla när de dimper ner
med jämna mellanrum :)

Kram Caroline




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar