måndag 25 juni 2012

Hemflyttad...

Dripp, dropp...nej här droppar det inte, det snarare öser ner och blåser storm,
 tur man inte är en sockerbit ;)

Denna höstlika dag har i alla fall tagits till vara på med att fylla frysen med
 nybakade bullar för alla kommande picnics och utflykter...bara
 solen som fattas! :)

Här står mitt fina blocketfynd från i våras som precis blivit hemflyttat
från mina föräldrar, där det stått och väntat på att utbygget skulle bli färdigt.

Finaste Tascha ville vara med på bild :)

Här i vårt gamla sovrum är det meningen att det ska bli
kontor/pysselrum.

Tillsammans med linneskåpet köpte jag också ett gammalt skrivbord.
Nu ska här bli ordning på alla viktiga papper och pärmar som inte har
någon bra plats idag.

Tanken är att möblerna ska bli vita och inuti linneskåpet funderar jag på att
sätta någon fin tapet.

Perfekt jobb i detta regnväder...hoppas svärfar svänger runt med lite färg för
jag är sugen på att sätta igång :)

Hoppas du har en bra start på veckan trots regnet, kanske har du sol!

Kram Caroline*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar