tisdag 18 september 2012

Ett litet frö...

Ett litet frö såddes för nio år sedan när min äldsta son föddes.
Ett frö som bara vuxit sig större och starkare med åren.
 
Fotografering!
 
Jag älskar det!
Vart jag än går ser jag motiv som jag vill fånga.

Numer lämnar jag aldrig huset utan min Canon, vill ju inte missa en
chans till en fin bild. 

Att fota gör mig hel och när jag börjar jobba kommer jag sakna lillemans och
 mina morgonpromenader med kameran hängandes på vagnen.
 
En fotokurs skulle vara skoj.
 
 
 Ha en härlig höst-tisdag!
 
Kram Caroline*
 
Ps. Keep calm and shoot on!

5 kommentarer:

  1. underbara bilder! Visst skulle man vilja gå någon kurs i fotografering har själv en canon o vet inte vad hälften av knapparna ska vara till hahahah men i bland får man till det! stor kram från Maja

    SvaraRadera
  2. Du tar jättefina bilder..tack för titten hos mig("nej det spökar inte..än")

    SvaraRadera
  3. Fy fasiken vilka äckliga spindlar, hihi!! =) Men jättefina kort!!
    Kramar Clara

    SvaraRadera
  4. Du tar ju jättefina bilder, en kurs verkar ju nästan onödig tycker jag. Själv hade jag varit överlycklig om jag tog hälften så bra bilder med min Canon som du gör.

    Kram Linda

    SvaraRadera