fredag 7 september 2012

Om att slå avigt...

Hej, måste bara dela glädjen med er denna strålande fredag.
 
Kanske har ni sett här på bloggen att jag varit med i Hemtex tävling
 "Mitt bästa-gör-det-själv-tips".
Mitt bidrag var kuddfodral jag sytt av kökshanddukar.
 
En mycket smart idé enligt mig :)
 
 
Igår när jag skulle rensa mailen, valde jag att läsa ett
där det stod Grattis Caroline i tron om att det var skräppost.
 
Mailet löd:
 Grattis Caroline du har vunnit 1:a pris i Hemtex tävling.
Priset skickas hem till dig och ditt bidrag visas på Hemtex hemsida under vecka 37.
 
Jag höll på att slå avigt...jag vunnit! :)
 
Herrejösses så roligt...mina fina kuddfodral! :))
Det var tydligen fler som gillade dem!
 
Upprymd, stolt, ckockad och glad önskar jag er den bästa av fredagar.
 
Kram Caroline



2 kommentarer: