torsdag 11 oktober 2012

Inspirerad...

Måste bara dela med mig av all den sprudlande kreativitet jag upplevde och
fångade på bild, på Skördefesten på Öland i slutet av september.
 
Varsågod, här följer lite inspiration...
 
Får nog leta fram mitt rabarberblad :)
 


Enkelt och snyggt! 


Vanliga glasburkar blir tjusiga ljuslyktor.

Älskar dessa gamla skor som får agera blomkrukor...innovativ design!

Underbara kransar i olika naturmaterial.
 
Hela ön fylls av duktiga och kreativa människor som skapar, syr, syltar och bakar.
Detta var ett litet axplock.

Ha en skön torsdag!
 
Lilleman har feber så vi har innemys med mycket gos hela dagen lång.
Typiskt, mitt i inskolningen!
Får skjuta min föräldrarledighet en vecka och ta inskolning nästa vecka också.
 
Kram Caroline*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar