måndag 1 oktober 2012

My sun...




 
Hemma igen med fulladdade batterier efter härliga dagar
på Öland och skördefesten.
Mysiga nätter i husvagnen nerkrupna under tjocka duntäcken.
Roliga dagar fulla med upplevelser.
 
(bilder kommer...)
 
Idag inledde jag mina två sista veckor som föräldrarledig.
Inskolningen har börjat.
En era i mitt liv är över och det känns konstigt, skrämmande och sorgligt.
 
Tänk att dagen som jag visste skulle komma förr eller senare kan vara så jobbig.
Lilleman, min lilla solstråle är absolut redo för förskolan och jag vet att han
kommer att älska det, men separationsångesten
 gör såå ont...även med tredje barnet.
 
Visst får man vara lite ledsen och gnällig.
Barnen är ju det bästa, finaste man har, man vill dem så väl.
 
Det går snart över...efter en vecka på jobbet är det som om man aldrig varit hemma.
 
Ja, ja nog med...
 
Hoppas du haft en härlig helg!
 
Kram Caroline*
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar