onsdag 17 oktober 2012

Ryggskott!!!

 
Aj aj aj säger jag bara!!!
Ryggskott är verkligen ingen dans på rosor vill jag lova!
 
Har haft mer eller mindre ont i ryggen i fyra veckor, igår rann bägaren över
 av smärta, benen bar mig inte längre och armarna var bortdomnade.
Efter några timmar på akuten blev domen akut ryggskott.
 
Med sjukskrivning, vila och varsam träning ska jag snart va på benen igen, men
det är inte lätt att läka när man har en liten parvel att ta hand om.
Försök att inte bära och lyfta en 15-månaders!
 
Idag har M varit pappaledig och tagit hand om inskolningen.
Tur att jag har både barnens morfar och farfar som kan hjälpa
mig resten av veckan.
---*---
 
Börjar faktiskt längta lite mot advent och jul. Gör du också det?
Finaste ljusslingan från Indiska har fått komma fram och sprida
lite ljus i höstmörkret.
Ser fram emot kommande julmagasin :))
 
Kram Caroline
 
Ps. Tack för att just du tittar in till just mig!
 
 

1 kommentar:

  1. Åhhh, inte alls kul med ryggskott. Hualigen!
    Hoppas gubben din kan vara hemma lite mer då.

    Kram Teres

    SvaraRadera