onsdag 20 februari 2013

Tack å lov för lökar!!!

 
Jaa jag vet att jag önskade att snön skulle ligga kvar över sportlovet
 och det har den gjort med besked, men nu går det liite till överdrift.
 
Jag gillar verkligen snö och när den första snön faller ljublar jag högt
 ikapp med barnen och får fjärilar i magen. :)
 
Men när våren börjar närma sig och snön bara fortsätter att
vräka ner är det inte lika roligt. :/
 
Tack å lov för alla underbara lökar man kan förgylla sitt hem med.
Vinter ute, vår inne!


 
För övrigt har jag och barnen haft några sköna, lediga sportlovsdagar
 fyllda med lite smått och gått...och snölek förstås. ;)
 
Nu håller vi tummar och tår för sol, takdropp och fågelkvitter.
 
VÅR!
 
Kraam Caroline*
 
 
Ps. Tack för att du fortsätter kika in trots att inläggen inte dyker upp så ofta.
Det betyder väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar