torsdag 4 juli 2013

Den stora dagen...

 
 
Hipp hipp hurra!
 
Idag har jag fyllt år.
 
Hela 35 somrar.
Det känns lite underligt att man börjar komma sig till
åren när man i sinnet känner sig väldigt ung.
Undrar om man någonsin kommer att känna sig vuxen???
 
Dagen började fantastiskt, jag blev väckt av
 barnen med skönsång.
De hade dukat en bricka med flagga, hjärtformade smörgåsar
 med ljus i och en skål med yoghurt och flingor och
 ett presentkort hos min favoritinredningsbutik.
 
Vilka ljuvliga kids! Mina kids!
 
Senare kom det ett blombud med vackra rosor från familjen.
 
Kvällen har spenderats med de finaste vännerna som kom
med blommor och presenter.
 
Imorgon blir det grillkväll med släkten och min största önskan
 är att de dundrar in här på gården med en flaggstång. :))
Det skulle vara pricken över i.
 
 
Tack för alla gratulationer på Instagram idag, det värmer mitt
 
 
Godnattkram Caroline*

 
 

 
 
 
 


1 kommentar: