tisdag 28 januari 2014

A sneak peek...


 Här kommer en liten sneak peek på dotterns nya rum.
Medan vi fortfarande väntar på tapeten försöker
 jag göra allt annat klart. Vi pysslar med en sänggavel,
kojan är klar och den gröna väggen är färdigmålad.

Detta toalettbord var det första min mamma köpte
 sig för sin första lön, hon var sjutton år.
Jag har också suttit vid detta bord och speglat mig 
och nu är det min 7-årings tur.
Sminket tror jag dock vi väntar med! :)


Rummet blir ljust och mysigt, perfekt för en liten prinsessa.
Jag är så glad att M fixade en vägg med liggande panel för 
det blir en otroligt härlig och ombonad känsla.

En liten ängel från farmor kommer att vaka över
 min lilla, stora tjej. 


Om tapeten kunde se till att komma nu då!!! :))


Vi fortsätter att kämpa på med bacillerna. Hoppas att
 barnen är friska till helgen nu när vi äntligen fått lite snö.
Jag längtar efter pulkaåkning och korvgrillning. :)

Barnen som inte ville vara ute, är helt plötsligt
 svåra att få in om kvällarna. Ljuva snö!


Ha en fin tisdagskväll!

Kram Caroline*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar