onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År!

 
 
Gott Nytt År!

Hoppas ni haft ett underbart nyårsfirande.
 
Vi började 2014 med smaskig pannkaksbrunch
och nybakade scones.
 
Vi firade inte nyåret hemma, men jag var ändå tvungen
 att göra en nyårsdukning igår som vi kunde
sitta vid till frukosten idag. :)
 

Jag gillar att duka i vitt och silver till nyår.
Det känns fräscht och lyxigt. 
 
En batteridriven ljusslinga fick också pryda
bordet tillsammans med många levande ljus.
 

 
Det blev en mysig start på 2014.
 
 
Jag brukar aldrig ha några nyårslöften, så också i år. 
Bara önskningar och drömmar som jag hoppas att jag
kan vara med och förverkliga under 2014.
 
Har du några löften?
 
Tänk...365 oskrivna dagar att fylla med liv. 
Stor kram och lyckönskningar inför det nya året!
 
Caroline*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar