lördag 9 juli 2011

Att boa!

Under alla mina tre graviditeter har jag pysslat och sytt olika saker till bäbisen. Man bygger bo! Denna gång har jag virkat ett par jättesöta converseskor och en liten filt till vagnen.






Eftersom det inte kom någon bäbis igår som jag hade gissat, trots att det var igång tidigt på morgonen, kunde
jag sy färdigt vimplarna som jag börjat med.


De blev riktigt fina om jag får säga det själv! :)


Barnen har hjälpt till att bädda bäbisens säng så nu är vi riktigt redo!


Imorgon den 10/7 är det D-day om man ska gå efter det andra ultraljudet och det gör man väl, det måste vara lättare att mäta en bäbis som är lite större. Å andra sidan kommer guldklimpen när den är färdig, men visst längtar man. Nu är det i alla fall semester och hela familjen kan hitta på saker tillsammans. En sväng ska man väl våga åka, BB-väskan får väl hänga på! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar