torsdag 7 juli 2011

Grillbuffé med girlsen!

Igår var det en av tjejerna som jag umgås med som kläckte det briljanta idén att några av oss tjejer skulle gå och äta grillbuffé i kväll. Iväg bar det och vi har haft det såå mysigt, dessutom hade vi turen att det var liveunderhållning av en kille som spelade gitarr och munspel och sjöng låtar av bl.a Taube och Lennon. Cafét ligger precis vid havet och denna sommarkväll var ju solig och ljummen och maten var helt superb. Grillat kött med goda såser och andra tillbehör är ju aldrig fel, nu är jag proppmätt och hoppas på att detta intag av kött kan få fart på förlossningen för nu har jag laddat rejält! :)




 















...och blir det ingen bäbis i morgon tänker jag fortsätta med mina vimplar som jag började med i går kväll för än finns det tid för pyssel! ;)



Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar