fredag 30 september 2011

Leohs dop

Att det snart redan är en vecka sedan dopet är ju helt sjukt, tiden flyger fram. Tänkte bjuda er på lite bilder från dagen då det begav sig...


 Förväntansfulla syskon 



Min lillasyster och hennes man spelade och sjöng. Vi valde Välkommen hem med Sonja Aldén (lyssna här) och sen sjöng de en afrikans vaggvisa som de skrivit själva. Det var såå vackert och vi tackar så hjärtligt.


 











Min storebror och hans sambo var/är faddrar och Leoh var så snäll under hela dopet, vilket nog var skönt för min bror som höll.

Efteråt valde vi tack och lov att inte vara hemma hos oss. Vi hade hyrt en lokal av båtklubben där vi åt mat och fikade. Vi bjöd på Chili con carne och bröd och efteråt smaskade vi på den goda tårtan från City Gross som jag dekorerat själv, tycker den blev jättefin. Är såå fruktansvärt nöjd och stolt över de fina skorna jag lyckades få ihop.
Jag hade också gjort alla barnen varsin liten presentpåse med godis så de skulle ha något att sysselsätta sig med en stund.












Leoh är trött efter dopet och all uppståndelse

Men när man har kommit hem och fått vila en stund är man en gladfis igen.


Denna helg är det skördefest på Öland och som vanligt ska vi ta en liten tur dit och äta kroppkakor, köpa en pumpa och göra lite annat smått och gott. Egenligen skulle vi bo med husvagnen på Capelluddens camping med våra vänner, men helt plötsligt fick vi en köpare på vår husvagn så det var bara att slå till eftersom vi vill ha en större. Vi får åka över och grilla och mysa i de andras vagnar istället och åka hem på kvällen. Vädret är ju underbart så det kommer att bli toppen. :)

Ses snart igen, Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar