lördag 24 september 2011

Dopdekoration...dop...

Idag har vi haft dop för lilla älskade Leoh!
Ja hur gick det nu med dekorationen i marsipan till doptårtan som jag skulle göra? Jag hann tyvärr inte lägga ut några bilder så de kommer nu. Strålande skulle jag vilja säga, lite pilligt förstås, men väldigt roligt!
Jag hade faktiskt beställt en stor rektangulär prinsesstårta med vit marsipan från City Gross, annars brukar jag baka alla tårtor själv, men denna gång kände jag att jag inte skulle hinna och tur var det för det blev väldigt stressigt på morgonen ändå, fast vi var uppe redan vid sju. Tanken var dock att jag skulle dekorera tårtan själv. Så här blev det...
...och mer om dopet en annan dag så jag inte lovar för mycket...
Tada... (ler stolt) :)
 




Jag tycker de blev såå söta.
Jag hade egentligen bett en kompis fixa små babyskor av en gammal jobbarkompis till henne, men helt plötsligt hann hon inte med att göra dem, så det var bara att kavla upp ärmarna och försöka själv. Jag trodde inte att jag skulle klara av det, men nu är jag väääldigt glad att jag var tvungen att göra dem själv :)

Nu ska vi pusta ut och njuta av resten av denna ljuvligt soliga septemberdag

Kramar till er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar