torsdag 22 september 2011

Pyssel och knåp inför dop!

Hallå igen, här är vi i full färd med att planera och förbereda inför Leohs dop nu på lördag. Det känns som om jag har flängt runt hela veckan för att köpa grejer vi behöver.
För två veckor sedan lämnade vi ut inbjudningarna som jag denna gång valde att knåpa ihop själv, det var verkligen jätteroligt och lite pilligt, precis sånt som jag gillar att pyssla med- alltså Caroline i ett nötskal.

Jag skickade efter många fina papper och band från en webshop jag hittade på nätet: Weralena
Så här blev resultatet, jag är myyycket nöjd, tycker det blev himla sött! :)



Baksidan fick en liten söt bild på bäbisfötter


Nu ska jag försöka mig på att göra en dekoration i marsipan till tårtan, bilder kommer imorgon.

Många höstkramar Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar