fredag 7 oktober 2011

Efterlängtad post :)

...och så kom det äntligen, det efterlängtade brevet!


För ett år sen kanske var jag inne på Styleroom och fick se en sån söt tavla i ett album där. Jag letade mig fram till en doptavelblogg och blev helt förälskad i dessa doptavlor. Meningen var att jag skulle skicka efter varsin tavla till Millah och Noah, men det blev aldrig av. Nu var jag bara tvungen att beställa en till Leoh. Det finns många motiv att välja mellan, Leoh fick motivet Lillprins, mycket passande! :)
En fin vit ram till denna så blir det perfekt, är såå nöjd. Visst är den bedårande!


Nu måste bara Noah och Millah få varsin också :)

Idag övar vi för fullt med flaska och ersättning för ikväll ska mannen och jag gå ut och äta med hans jobb och imorgon är det cykelfest (hoppas blåsten mojjnar tills dess :)) i býn och i år ska vi fixa huvudrätt. Magnus ska göra skaldjursgryta att bjuda på, mumsigt!

Ha nu en riktigt skön helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar