måndag 31 oktober 2011

Med skaparlust och fantasi...

Hittade barnens gamla mobil som ska hänga över sängen när jag skulle plocka fram lite saker och kläder från när Noah var liten. Hängde upp den över Leoh säng, men tyckte väl direkt inte att det var så roligt för honom att titta på den. Den fick i alla fall hänga kvar ett tag medan jag virkade lite nya söta kompisar att byta ut flodhästarna mot. Ni har fått sett ugglekompisarna förut, men inte hur mobilen blev i sin helhet. 

Före

Efter

Den har hängt uppe ett tag nu och Leoh älskar att ligga och titta på den när den snurrar och spelar. Jag tror att det kan vara ögonen som är fängslande. Jag tycker att den blev sååå söt, mycket bättre än innan! :)

Denna vecka har vi höstlov...inte en enda tid att passa! :) Vi ska hitta på massor av skoj barnen och jag, hoppas att Noah känner sig lite piggare snart för han är lite dassig och spenderar sin dag liggandes i soffan, vilket aldrig händer annars. Hade hoppats på att han orkade ta en cykeltur i det ljuvliga höstvädret och inviga den nya cykelvägen vi har fått från vår by till nästa by, men det får nog vänta tills en annan dag. Idag har för övrigt min pappa, hustomten varit här och nästan murat färdigt hela grunden, skitjobbet är alltså snart klart. :)
Nu ska jag beställa lite foton.

Ha en fortsatt skön måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar