tisdag 10 januari 2012

Äntligen! :)

Idag när vi vaknade var världen vit och vacker. Det kanske inte ser så mycket ut, men med två cm snö kan man ha mycket roligt.

Idag var det skola och förskola igen, rätt skönt att komma in i rutiner igen även att jag inte gillar de tidiga mornarna så värst mycket.

Leohs första snö (inte så värst intresserad) Ligger den kvar imorgon får det nog bli en pulkatur.

Medan barnen var iväg tog jag en fotopromenad längs havet...

  
 
...och en sväng med mammas kisse, vilket inte var så uppskattat. Jag tror det är hans första snö också, han gick mest och pep och skakade på tassarna.

Innan jag gick in för att dricka te och läsa lite var jag tvungen att känna på snön och göra en snölykta.

Millah och Noah har haft jättekul ute med våra två cm snö idag; åkt stjärtlapp, haft snöbollskrig, försökt göra en snögubbe och gjort snöänglar...tänk vad lite som behövs :))

Vita, snöiga, lyckliga kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar