fredag 13 januari 2012

Fynd!

Att fynda är det bästa och roligaste som finns :)
Igår var jag i stan (Kalmar) för at titta på massiva trägolvgolv till utbygget. På hemvägen hoppade jag in på hemtex, de har så mycket fint och så är det ju rea nu! Där i en korg låg de finaste påslakan till vrakpriset 99 kr/st och örgott för 29 kr/st. Tänker att de blir fin, fina i det nya sovrummet till nästa jul. Har man lite framförhållning kan man verkligen göra goa fynd :) 



Mönstret ser ut som om de var sydda med korsstygn och går i mörkrött.

Har ni gjort några fina fynd på rean i år?

För övrigt har vi en underbar dag med sol och kylig luft. Jag passar på att städa av lite medan lilleman sover sitt 3 timmarspass. Jag fattar inte vart allt damm kommer ifrån, tycker jag städade nyss! Ska bli skönt när vi får lite mer utrymme. Jag vet i huvudet hur "jag" vill inreda utbygget, sen gäller det att hitta vart man kan köpa det, försöker hitta lite inspiration på nätet. :))

Ha en underbart skön helg alla!

Kram Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar