torsdag 26 januari 2012

Jag och min Leoh!

Idag har Leoh och jag varit på mammaträff på bvc och träffat alla bebiskompisar, som snart inte kan kallas bebisar längre.
Leoh är minst i gruppen och sitter mest still när de andra kryper och hasar runt.
Min lilla skatt har suttit länge nu, sen han var 5 månader ungefär, men ligga på magen och öva på att krypa är verkligen ingen hit. Leoh vill sitta upp och han älskar att springa runt i sin gåstol, hej vad det går och så når man massor av spännande saker...det är inte lika poppis hos de vuxna i familjen!

Idag är jag superdupertrött, 6 månader med vakna nätter börjar ta ut sin rätt. Nu längtar jag till helgen då min kära sambo alltid tar hand om barnen och låter mig sova några timmar extra. Det finns inget skönare än när de avlägsnar sig från sovrummet och jag kan vända mig om och gosa in mig i täcket och somna om :)

I morgon är Millah i alla fall ledig från förskolan så vi behöver inte stressa iväg på morgonen utan kan gå och mysa i pyjamasen hela förmiddagen om vi vill...men om jag gissar rätt blir det inget pyjamasmys utan snömys istället! ;)

Nu ska jag gå och gosa ner mig i soffan och förhoppningsvis gå och lägga mig i skaplig tid.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar