onsdag 25 april 2012

Min prins ♥

God kväll i stugorna!

Idag har Leoh feber igen och jag misstänker att det är fler tänder på gång.
Mycket mys, kramar och gos har det blivit idag, passade ju bra eftersom
regnet har öst ner hela dagen.

Eftersom vår lilla prins inte har något eget rum än har vi satt upp två små
tavellister från Ikea på väggen i vårt sovrum mitt emot Leohs säng.
Här finns några av hans små fina tillhörigheter.

Gosiga nallen från Hemtex

En fin sten till min prins, inköpt på Mairo

De små conversen jag virkade när prinsen låg i magen och var efterlängtad

Sötaste uggletavlan vunnen på Tradera och bokstäver från Mairo

Underbaraste doptavlan från Bettinas doptavlor.

Jag älskar dessa tavlor, det finns jättemånga motiv att välja mellan
 och alla har så fina detaljer.
Man kan till och med beställa en handmåld, unik doptavla som
 kan innehålla personliga saker som favoritnallen etc. 

På söndag ska vi på dop och självklart ska vi ge bort en underbar liten
 doptavla till en underbar liten tös :)

I natt kommer M hem efter att ha varit i Örebro och jobbat, det blir härligt
när hela familjen är samlad igen :)

Ha en fortsatt fin onsdagskväll!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar