fredag 27 april 2012

Pysselfredag!

Idag har jag spenderat denna fredag med marsipan, kavel, kniv, florsocker
och flinka fingrar.

På söndag ska vi på dop och jag har gjort några dekorationer till doptårtorna.
Den lilla tårtan ska dekoreras med dessa söta blommor.

Den stora tårtan ska dekoreras med de här rosa babyconversen som jag
precis har gjort färdigt.



Jag blir lika förvånad varje gång hur otroligt söta de blir när de är färdiga.

De är fruktansvärt pilliga att göra, men det är såå roligt!

Nu ska jag gå ut och se vad resten av familjen pysslar med. Det är härligt att
alla är samlade igen.

Fredagskram!




3 kommentarer:

  1. Wow så fina!! Gud vad duktig du e, det var det sötaste jag sett. Hoppas ni får ett underbart dop med mycket kärlek:).

    Trevlig helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Superfina kommer tårtorna bli =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling som avslutas idag =)

    SvaraRadera
  3. Tack, ja visst e de söta! Har virkat lilla tjejan en liten prinsesstårta också, så nu ska här slås in paket :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera