onsdag 11 april 2012

Mysdagen är äntligen här!!!

Vilken underbar dag!

Solen skiner, eller sken för en stund sen i alla fall och termometern visar äntligen över 10 plusgrader.
Och vad roligt det är när man öppnar upp bloggen och ni kära bloggare har lämnat lite spår :))
Det är ju hela grejen liksom och det värmer mitt ♥.


Snart tar vi med oss våra stora barn till Växjö för en mysdag, medan minstingen blir hemma med mormor.

Vi ska shoppa, gå på restaurang och kvällen toppas med något alldeles speciellt som barnen har längtat efter ända sedan julafton.

Vi får se om jag får med mig några bilder så ska jag visa er imorgon :)

Ha en underbar dag ni också!

Kram Caroline*

4 kommentarer:

  1. Hej =) Hittade din mysiga blogg via ljuvligt hemma bloggen. Blev nyfiken, och tur är väl det =) Vilken underbart mysig blogg du har! Sparar dig så jag kan komma tillbaka. Ha en fortsatt bra dag =) Kram Browneyedgirl
    blogg.mama.nu/browneyedgirl

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack så hjärtligt, du är mer än välkommen! :)

      Ha en fin dag!
      Kram Caroline

      Radera
  2. Hej!

    Vad härligt med solsken. Här har det regnat hela dagen :(

    Vår påsk var lugn och skön. Hoppas du hade en bra helg också?!

    Ha en fin kväll! Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Solskenet höll väl i sig tills jag hade skrivit färdigt inlägget ungefär, sen blev det molnigt och regnigt, men vi var ju fullt upptagna med att mysa med barnen så det gjorde inget :)
      Vi hade en jätteskön påsk med god mat i gott sällskap, vi letade påskägg och byggde. Helt perfekt!

      Kram Caroline

      Radera