torsdag 12 april 2012

Mysdagen toppades med...

Fick med mig några bilder tagna med Iphonen så de är inte dem bästa, men de är roliga att ha som minne i alla fall :)


I julklapp fick barnen biljetter till Eric Saades popexplosion i Växjö.
Den kvällen var "jultomten" poppis och ända sen dess har de så klart längtat
 efter denna speciella dag.

Vår minsting fick va hemma med mormor medan vi mös med våra stora barn.
Restaurangbesök och lite shopping hanns med innan konserten...till och med jag fick några plagg med mig hem annars kommer jag alltid bara hem med saker till barnen :)



 
Superglada, nöjda och lite småkära barn, i alla fall Millah :)

Ingen av oss gick därifrån besviken kan jag lova. Vi sjöng, klappade takten och tjoade bäst vi kunde.
Millah undrade varför tjejerna längst fram skrek som babianer :))

Bästa låten: in the air.

Vilken lyckad dag!

Idag har vi varit på Leohs lekland och sprungit av oss några hekton, kvällen spenderades på 10-årskalas där vi åt upp oss lite igen ;)

Kram Caroline


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar