lördag 26 maj 2012

Läs- och lullhörnan

Hej, ikväll bjuder jag på lite bilder från läs- och lullhörnan
 i matrummet.
Här sitter jag och läser mina fina, inspirerande Lantliv.


På sidebordet blir det mycket blommor och fint lull.
 

Se där mitt fina, turkosa spetsfat från Mateus som sätter
guldkant på tillvaron.

Idag har vi suttit i kyrkparken och haft picnic till tonerna av blues vid
Mönsterås Blues & Roots Festival. Hela kyrkparken var
som vanligt full av glada människor som dammat av picnicfilten och
rotat fram sitt bluesgung.
Folkfest helt enkelt!

Även att solen uteblev idag så blev det en härlig dag.
Måste dock erkänna att jag är lite trött efter gårdagens skojsiga kväll
 med mina bluessisters.
Många skratt, god mat, dans och efterfest sätter sina spår ;)

Nu laddar vi för Eurovision och håller alla tummar och tår för att
Loreen vinner överlägset :)

Vad har ni hittat på denna dag?

Kram Caroline*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar