måndag 21 maj 2012

Rosa Huset Inredning -Borgholm

På vår lilla minisemester på Öland i helgen, som tyvärr fick avslutas en dag
tidigare på grund av sjukdom hann jag i alla fall med ett trevligt besök i
 Borgholms nya inredningsbutik; Rosa Huset Inredning.

Affären ligger vid torget i Borgholm och kommer säkert bli en given succé
 bland vimlande turister i sommar.

Affären är ljus, mysig och inbjudande och uppdelad i olika rum.
Mest går nog inredningsdetaljerna åt det romantiska och 
shabby chic- hållet, med det finns även lite marina och
industriella saker att köpa.

Var ju tvungen att fråga om jag fick ta några bilder för att dela
 med mig av :))

Njut och insireras!



Är du på Öland och Borgholm tycker jag definitivt att affären är värt
ett litet besök, jag tror inte du går ut lottlös därifrån! ;)

Kram Caroline*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar