tisdag 5 juni 2012

Att ta fram något gammalt och bortglömt...

Det fina lilla bordet är ett arvegods från M:s mormor.
Bordet har stått gömt i ett hörn bakom ett annat stort bord och har
används till förvaringsplats till orkidéer som förhoppningsvis ska blomma
igen någon gång i framtiden.

 
Plötsligt härom dagen fångade det mitt öga, fast att jag vet att det alltid
har stått där och så fick det komma fram i ljuset :)

 För länge sedan ville jag måla det vitt, men M delade inte den tanken.
Nu tycker jag nog att det bryter av fint mot det vita som
det är, vi får väl se...

Och så fick mina loppade ljusstakar som jag spraymålat vita en alldeles
 egen liten plats, jag tror de kommer trivas där! :)


 
Ha en alldeles underbar tisdag,
och tack för att ni tittar in, det värmer mitt ♥!
Lämna gärna en liten rad :)
 
Kram Caroline*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar