onsdag 4 juli 2012

Födelsedag ♥

Idag är det definitivt inte någon vanlig dag, för det är min
födelsedag...hela långa dagen :)


Underbar ros från familjen

Klänning från Rut m.fl.

Fina små paket från barnen


Dagen börjades med att jag blev bjuden på frukost på altanen av barnen.
Vi har haft en lat dag på stranden...känns lite nu :)

Självklart ingen födelsedag utan jordgubbstårta!
I år blev det en på längden :)

...och så har jag öppnat fin, fina paket...
Mer om det en annan dag.

Nu tänker jag sjunka ner i soffan och njuta av min dag liite till.

Födelsedagskraaam!


6 kommentarer:

  1. Hipp hipp huuuuurrra!!! Stoooort grattis!! Jättefin klänning och tårtan ser supergod ut!!!

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis på din dag.Bara så läcker klänning och hur smarrig som helst ser ju tårtan ut att vara,söta blommor.Ha nu en underbar dag som bara är din!Njut och mys .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott Caroline! Låter som du hade en härlig födelsedag :) kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Med sol och jordgubbstårta kan man inte annat än att ha en alldeles förträfflig födelsedag :)

      Radera