måndag 2 juli 2012

Sommarens topp 5...


Tänkte jag skulle ranka sommarens alla godsaker i en liten lista:

                              1. Att få vara tillsammans, vart vi än är.
                              2. Att plocka solvarma bär i landet att ha till frukost.
                              3. Lata dagar vid hav och pool.
                              4. Varma sommarkvällar på altanen.
                              5. Att gå barfota.


Nu är jag ju nyfiken på hur din lista skulle se ut :)

Vill du dela med dig?

Varma sommarkramar Caroline

                            

4 kommentarer:

  1. Bra idé med en sommarlista.
    1 Vara med de människor jag älskar mest, min familj!!!!
    2 Ta dagen som den kommer och ta vara på impulsideér.
    3 Grilla och sitta ute i fina sommarnätter.
    4 Blicka ut mot havet.
    5 Upptäcka nya vackra platser och nya spännande människor. Ja där är min lista! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Måste säga att jag håller med om din lista!! Nr 6 skulle vara att lyssna på ulf lundell och nr 7 Sommartorpet med Ernst ;)

    kram Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen sommar utan Ernest ;)
      Jag missar tyvärr premiären då jag ska på rökeriet på räkfrossa med ett tjejgäng. Man kan väl se det på datorn?!

      Radera