söndag 26 augusti 2012

My precious!

Finns det något finare och mer värdefullt än barnen! 
 
 
 
 
 
Guldhjärtat är en dopgåva från mormor, min ängel.
Henne vill jag bära med mig, som alltid.

Mammas älsklingar!
 
 
Länge har jag drömt om ett namnsmycke med barnens namn
 att bära runt halsen.
 
En kraftig ring som symboliserar min oändliga kärlek till dessa underbara.
 
Guldhjärtat har jag burit runt halsen i en guldkedja ända sen jag var liten, nu är
 mina två favoritsmycken sammanfogade.
 
Guld och silver framhäver varandra på ett underbart sätt.
 
 
Hoppas du har en härlig söndag!
 
Kram Caroline
 
 
 

1 kommentar:

  1. Superfint var det och liksom extra fint med guldhjärtat! Låter som din mormor har en lika speciell plats i ditt hjärta som min har i mitt. Och barnen :) den finaste gåva livet kan uppbringa! Kram

    SvaraRadera