måndag 12 november 2012

Star mini makeover...

Ny vecka, nya pyssel och bara tre veckor till advent! :))
Det ni mina vänner!
 
Dekorationsstjärna från en julblomma jag fått av svärmor
 för läänge sedan.
Var och rotade runt i ett skåp där jag förvarar krukor och vaser och fick fram
denna gröna, glittriga stjärna.
Inte så värst snygg enligt mig, men en liten idé dök genast upp i mitt söta
 lilla huvud och nu är jag glad att jag sparat den.
 

Med lim, jutesnöre och ett himla massa virande är detta resultatet.
Visst blev den väl fin.
Perfekt till advent och jul! :)
 
Så släng inga saker utan att riktigt tänka över hur man skulle kunna
förvandla den genom en liten makeover.
 
 
Kram Caroline*
 
 
Ps. Längtar såååå...

1 kommentar:

  1. Jättefin blev den ,det finns mycket man kan fixa till med snöre
    Ha en bra dag

    SvaraRadera