fredag 18 januari 2013

Freeedag!!!

Såå skönt att det är fredag!
Ljusen är tända och lugnet börjar lägga sig.
 
Har kännt mig lite hängig denna veckan, förkylningen som jag trodde
 var på övergång hänger fortfarande kvar.
Men nu är det helg och tid till återhämtning, vila och roligheter.

 
Häromdagen gjorde jag ett fint blocketfynd. Någonting som jag letat efter
 länge, men inte funnit i närheten. På söndag ska vi åka och hämta det,
såå spännande! :))
 
Ha en underbar fredag mina vänner!
 
Caroline*
 
Ps. Glöm inte kika in på Instagram...

2 kommentarer:

  1. Men fy va tråkigt med basilusker som inte vill ge mig sig. Du dricker väl te med ingefära, honung och citron, det hjälper alltid för mig:). Blocketfynd säger du, hmmm tell me right away:). Så spännande. Hoppas det blir lite mys idag trots att du inte känner dig på topp, du får be mannen skämma bort dig lite x-tra:). Vi hörs på Insta:). Kramar om*

    SvaraRadera
  2. Spännande med blocketfynd, hoppas bild visas snart. Letar själv efter skåp på blocket, men inget fynd ännu. Ha en härlig lördagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera