söndag 20 januari 2013

Måste älska blocket!

 
Äntligen har jag hittat mig ett halvmånebord.
 
Blocket, måste älska blocket!
 
Plötsligt när jag letade runt lite på blocket som jag brukar emellanåt
 så dök inte mindre än tre halvmånebord upp inom mitt län, bara 3 mil hemifrån.
Snacka om att hjärtat började slå.
 
Detta fina med vackra kurviga ben blev mitt idag och jag är såå glad.
 
Med lite kärlek och vit färg kommer det bli en riktig pärla. :)
 
Tjoohooo! :))
 
Nu blir det nybakade semlor med fina vänner.
 
Ha en fortsatt härlig söndag!
 
Kram Caroline*

2 kommentarer:

  1. Jättefint bord. Gillar verkligen benen. Kommer att bli toppen när du har fixat. Ser fram emot att se det färdiga resultatet. Vet hur det känns att ha hittat ett riktigt fynd. Ha en fin kväll! Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Åhh det kommer bli kanon! Har oxå letat efter ett sådant bord, fast jag inte har någonstans att ha det :)

    Ha en fin vecka!
    kram Caroline

    SvaraRadera